Då var man 20!!!

Först vill jag säga förlåt för att jag inet har uppdaterat på veckor.

Men jag har det jätte bra här borta. Blev 20 år gammal igår. Och jag känner mig väldigt vuxen. Har fått Tårta av familjen och av emelie! Kläder och pengar och giftcards. Tack alla!!

Nu ska vi se vad jag har gjort här. Sommaren e här, har haft solskyddsfaktor 50 men inet hjälper det jag e röd som en tomat! Denna ljusa skandinaviska hy alltså:P

Morföreldrarna var här i 10 dar och det var helt underbart! Så skönt att ha någon att jobba ihop med som man kan prata med och diskutera ihop med. Var ute och åt med dom en massa och vi shoppade så klart med haha. De tycker jag e galen på den fronten. Men mår så bra. Robert retar mig jämt för alla skor. Men han fattar inte vad vi tjejer älskar dem! Till och med bara att titta på.

Jordan blev 5 den 13 mars! Så det var en hetsig dag!



Mamman bakade tårtan själv. Hon sa att hon ska lära mig hur man gör. Jag vill med kunan detta. Den var otroligt god. Partyt hölls på BounceU. Världens ljudligaste plats, med galna ungar. Men de älskart-

Jag var ute och festa lite med eftersom jag hade jobbat ihjäl mig då mamman var i Japan



Men hon sticker nu på Måndag igen och ska vara borta en vecka till i Canada. De har anniverity På lördag så ska även sitta barnvakt då.

Vi hade St patricks Day I USA förra veckan. En liten grön snubbe som lurar alla barn. Har aldrig hört talas om det. Någon irländsk högtid. Tydligen firar vissa svenskar det med. Så då var man tvungen att ha grönt på sig annars skulle folket nypa en.

Drog till San francisco I helgen med Jamila. Vi hängde i Washington square med en massa ungdomar och hippies. Had a blast!




Vi gick i fyra timmar, upp och ner för SF backar. Vi var rätt döda speciellt när det var så varmt.

Såg Robert sista Basket match, som var otroligt spännande jag har aldrig sett han spela förr. Jag skrek hela tiden var så irreterad på vissa spelare och tränaren. Ska ställa upp som frivillig och träna dem !!! Nä men jag vill iaf.



Vi börjar att närma oss påsk! Och nu är det bara en vecka kvar till Mamma och Linda kommer hit och då ska jag ha semester i 10 dar!!! Äntligen ska jag få vara ledig. Känner att jag börjar att tappa glöden nu. Så måste få upp den igen-



Vi spenderar rätt mycket tid i parken om dagarna nu, det blev ett himlans tjat om denna lilla maskin. Ska dit nu snart.

Vet inet riktigt vad jag ska skriva det har inet hänt så mycket.

Jag var ute och åt med mina tjejkompisar på en mexikanskresturang i Söndags, de sjöng helt vilt och så fick jag en hatt. haha det var kul!! Ska nog ut och fira ordentligt nu i helgen-

Avslutar med att säga 7 månader i USA mina vänner!


Kommentarer
Postat av: katarina

alltid lika skoj att läsa din auppdateringar!!! :)

2010-03-28 @ 22:21:29
Postat av: Karlsborgarna

Hej. Stort Grattis på 20-årsdagen i efterskott. Hua vad stora fröknarna Ivarsson blivit =)

Tack för kortet du skickade. Vi har nu kommit hem från Thailand. va helt underbart vackert men varmt mellan 30-40 grader om dagarna o ca 28g om nätterna (så prisa vare Luftkonditionering hehe). så vi har badat o solat varje dag. En dag så va vi på Bondön mycket fint men man fick bara vara i land på ön 30min vilket va alldeles för lite tid för att hinna gå runt,handla eller ta ett dopp men det är kul att varit där. en dag så va vi o tittade på big Budda en jätte staty som dom ska skänka till kungen,,den va inte färdig ännu men fint att få se,, där blev vi även välsignade av en munk. Innan det så stannade vi till och tog 1timmes Elefantridning som va en stor upplevelse att få göra.Mycket handlande blev det också,, ganska billigt men man va ju tvungen o pruta på allt ca 1/3 av va försäljarna sa skulle man ge. Men det bästa va nog Massagen som vi nästan tog varje dag,, otroligt billigt ca 40kr timmen prövade även Thaimassage (Vilket vi bara gjorde 1gång) (hua) vi trodde dom skulle dra av både armar och ben... Lotta skrattade o skrek nästan hela tiden =). Du får Hälsa Din Mamma o syster så mycket för dom är väl hos dig nu.. va rädd om er.. Kramar från oss

2010-04-08 @ 11:59:22
Postat av: Emilia

tar med den när jag kommer till dig! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback