Upp och ner

Ännu en vecka. Jordan gick ut preschool och börjar kindergarden till Hösten. Fatta vad snabbt det går. Det var fint de sjöng i kyrkan och det roligaste va när de gick fram och sa vad de ville bli. Vi kommer att ha en hel del princessor och batman där ute i framtiden, Jordan själv vill bli "A firewoman" hur coolt är inte det :D

Såg en sjukt rolig film på bio i Lördags. Något med the greek. Gå och se den ifall den finns i Sverige. Jag skrattade genom hela filmen.

I Sändags var jag på North beach festival vilket var väldigt roligt. Jag och dominique gjorde facepainting och sen gick vi till parken och lyssnade på musik som spelades och där träffade vi massa människor. Det var fotboll samtidigt så folket var galna!





Dominique och jag












På tåget mötte vi en person som gör apps för apple så nu är jag med och lär världen hur man pratar svenska haha. Jag översatte och han spelade in min röst. Den tycker jag ni ska köpa om ni har apple :D

Igår var jag på Aupair möte

Min värdmamma är i brazilien denna veckan, men det har gått bra. Vi ska snart åka till poolen nu, det är inet så jätet varmt men man tar chansen om man har den.

Det blir inget Clearlake över midsommar utan vi åker till SF och tar in på hotell där, festar och går på gay pride istället. Backstreet boys kommer att spela haha! Även lifehouse och kris allen.

Nästa vecka ska jag jobba hela dagar. Och sen på lördag åker familjen till montana en vecka.

Ska antagligen åka till danmark innan jag åker hem och besöka Anja och Anders. Beror på om jag kommer in på högskolan elelr inte. Känner att mitt liv är oplanerat. Men vems e planerat?

ha det gott


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha, tro det eller ej hade jag gått ner efter helgen, helt stört! Men nu får du fan ta mig uppdatera igen ;*

Postat av: Nina

Hej! Hoppas allt är fint! vad har du tänkt att läsa för något på högskolan? : )

2010-07-13 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback