Sommarlov

Nu startar Sommaren och studenten är i full gång där hemma. Grattis till er!

Ett år sen man sist var där helt ofattbart. Så jag lovade ju att uppdatera mer så här kommer lite vad som hänt denna veckan.

Var och träffade min kusin vilket var roligt, var evigheter sen sist. Man inser inte hur lite kontakt man har med alla där hemma. Och att man inet vet något. Inget alls. Så man kan ju säga att man blir glad när man får ett mail med information! Vilket inte heller händer så ofta.

Okej nu vill jag bara säga: Jag stannar här för alltid! Vill bo och leva här. Jag trivs något enormt. Kanske sa det men då säger jag det igen. Men som ni vet så kommer jag hem i September. Ska en sväng till danmark innan jag landar i sverige igen tror jag. Inte bestämt till hundra ännu.

Det har tagit mig 3 dagar hittills att skriva detta lilla, jag blir alltid distraherad. Men nu ska jag försöka avklara detta.

Jag var ute lite i helgen. Denna helgen var det 35 grader varmt. Så varmt att man inet ens kunde vara utomhus.



På Söndagen åkte jag och 13 andra tjejer till Great America, ungefär som liseberg fast mycket mindre. Jag var inte riktigt imponerad över stället. Det gjorde ont att åka de farliga atraktionerna, slog i huvudet så de blödde. Inte så säkert och rätt sunkigt. Men jag hade kul med :D



Sen på kvällen blev vi bjudna över för lite att dricka och bada i pool och hottub, jätte mysigt :D



Min kompis fyllde 21 så vi hade tårta, riktigt kalas

I måndags var jag i en trafikolycka.
En bil backade i full fart in i mig och spräckte mitt lyse och jag fick en stor buckla. Var tvungen att ringa polisen och min värpappa. Det var helt och hållet hans fel, eftersom han inte såg mig och jag stannade för att jag skulle svänga in på vägen han stog på.
Jag var så sjukt nervös när polisen kom för att jag aldrig tog ett caloforniskt körkort men de sa inget, nu vet jag inet hur det blir med försäkringen iofs. Men mannen som körde på mig ljög upp en annan historia, jag var helt rasande. Kan inet fatta att folk gör så. Men idag ringde försäkringen igen och det blev mycket hit och dit men till slut fick jag rätt. Så nu ska han stå för kostanderna på bilen.

Sen hade vi släktkalas på kvällen där. Ute och åt och så.

Idag går jordan ut preeschool så nu ska vi åka och klippa oss och sen hem och byta om och iväg. Hon har pratat om en jätet överaskning hela juni nu så det ska bli spännande´, så till kyrkan ska jag ikväll.

I helgen Ska jag cykla Över golden gate bridge och sen ner till sausellito och därifrån ta en färga tillbaka till San Francisco.

Nu måste jag gå
Ha det bra, Vi ses snart bara 2 mån :O
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback