Skola

Jag har nu gått en hel vecka i Engelska skolan, och det är jätte tråkigt. Jag är där 9 timmar varje vecka och måste alltså göra 7 veckor där. Vi är just nu typ 15 personer som sitter och pratar nyheter i ett klassrum utan värme, alla (utom jag) har dålig engelska. Jag fattar inet vad jag gör där. Vår läxa tills på tisdag är att lära oss "Hand". Har träffat nya vänner där, en som är au pair på en hästgård, vem vet kanske kan hänga på där , saknar ridningen mycket.

Det var min värdmammas födelsedag i onsdags, så då var det party för henne. Har spriungit runt som en galning på ärenden, men gillar att ha saker att göra hela tiden.

I Torsdags var jag och Julia på AVATAR 3D, den var bra men inte helt otrolig som alla säger. "I see you"

I fredags var jag, julia och Katharina ute på en vattenpipa bar och sen på fest i Mountinview.  

 BTW jag har blivit  vit som ett spöke, ingen california sol längre : P

Vi hade jordbävning här i torsdags, fast jag kände den inte, men det hade skakat jätte mycket på min värdmammas jobb och i huset.










I lördags var jag barnvakt på kvällen. Jag och Jordan Dansade wiie i 4 timmar, jag höll på att dö. Efter tre timmar sa hon att hon inet klarade mer och att jag måste fortsätta för att det är kul att kolla på. Den där ungen tar kål på mig :P Sen mötte jag Katharina för lunch igår med, för att skälla ut henne lite, efter går dagen!

Har fortförande inte tagit körkort här, undrar om jag verkligen ska göra det, vet att jag enligt lag måste, men jag är för lat just nu.. Jag har ju redan körkort liksom!!!

På fredag åker familjen här till Taho och ska åka skidor då har jag 4 dar för mig själv :D  Underbarrrrt, älskar att ha det helt tomt ibland efetrsom att det aldrig händer, pappan jobbar ju hemma.


Bye


Kommentarer
Postat av: Shirley

Sanna, hur kan du vara så vit och alla andra på korten så bruna? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback