Reality

Nu är allt tillbaak till det normala igen. Känns väldigt konstigt, känns som att jag har levt i en dröm. Emelie var hemma i Sverige under jullovet och sa att USA kändes som en dröm, att hon aldrig varit där. Förstår henne, jag dör om hon inte förlänger 6 månader..
Hämtade upp henne på flygplatsen, blev överlycklig när jag såg den där människan! Och fick höra hur underbart det var och hon hade med sig svenskt godis.




Jordan lekte fotograf



Igår var jag på riverdance med min värdmamma och Jordan. Jag hade inga förväntningar alls och kände mig mest dittvingad men det var jätet häftigt, showen var ca 2.5 timme, men det var underhållning från början till slut. De var talangfulla.



Hittade denna bilden, har kommit in i en sakna period tror jag. Love...



Och min älskade Mamma där hemma...



och min lilla syster Linda... Förlåt för bilden, Tequila och cigg :P



Och mina amerikanska vänner...

Och alla andra med så klart :D Har bara inga bilder från kalmar haha
Och nu var det slut bölat här

Vi var på släktmiddag i ett jätte vackert område




Idag gjorde jag ett engelska test i tre timmar, typ en itagning till college. Hamnade i Advanced High level och börjar redan imorgon! De hade en plats kvar hur tur kan man ha. Så nu ska jag plugag engelska tre dar i veckan. Måste få ihop 60 timmar sen är jag klar. Fan vad jag inet vill plugga. Ingen motivation. Gillar mitt Au pair liv, det är nästan för slappt.

Idag har jag varit i USA i 20 veckor, nästan 5 månader (nästa vecka) tänk vad tiden flyger iväg.




Kommentarer
Postat av: katarina

Så roligt att läsa om dina äventyr :) saknar dig!

2010-01-08 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback