Vår

Våren är här! Helt underbart. Igår jobbade jag hela dagen, men det var helt okej vi tog en lång promenad till Dounat King, och eftersom vi hade gått så långt så förtjänade vi lite gott. Mådde iofs illa hela dagen efter det men de är så goda! Träffade en Svensk han hade en tröja där det stod "Malmö FF", lite avslöjad där.
Efter det hjälpte jag Joni att städa upp, det är seriöst bara hon och jag som städar, pappan gör inget, riktigt soffliggare, lite störande men så  är det här i USA. Kvinnan förväntas att göra ALLT.
Sen drog vi till Burlinggame så att Robert kunde öva lite baseball, då säsongen har börjat. Han stod i en liten bur och sköt, så det ska vi göra varje fredag nu. Vi åkte hem och bakade kakor till Alla Hjärtans Dag. VIlket är jätte stort här i USA, Joni har pyntat vårt hus med hjärtan :S Lite wierd tycker jag.

Är äntligen bättre nu. Först idag som jag har energi, och sitter här och funderar på om jag ska gå på den där Yoga klassen eller inte.. Var rätt tråkigt. Men måste komma igång igen.
Igår när det var så fint och man kunde gå i Tshirt kände jag såååå för att åka MC. Saknar maskinen där hemma, såg några som åkte förbi igår, kände hur hjärtat hoppade till AHHH!!!!

Give me-Give me-Give me!
Börjar skratta när jag tänker tillbaka på i sommar när jag skulle lära mamma att köra, för att hon "funderade" på att ta kort. HAHA man måste ha lite känsla om man ska köra, mamma hade Ingen, hon höll ju på att lägga ner den hela tiden, gjorde mig grymt nervös och bromsade alldelles för hårt. Det slutade med att jag skrek på mamma att kliva av. Hon skulle behöva en skruttig en att öva på.

I fredags var Emelie här, jag var översocial då jag inet kunnat träffa någon på jätte länge. Hon träffgade min värdfamilj för första gången och försa sig lite haha nu vet de att jag har pratat om dem XD

På lördagen ville familjen att jag skulle jobba, jag brast ut NEJ!! Ville ju Fira Siljas 21 års dag :D Så kom undan! Jag har verkligen pappan på min sida nu. Vad som än händer om jag fuckar allt up så står han på min sida. Medans mamman inte var så glad att jag skulle vara ledig. Men de kan ju inet komma samma dag och anta att jag inte har planer.

Bilder från Siljas Födelsedagsfest. Överaskningsparty. Limosine + Resturang + Fest



Vi gjorde oss iordning hemma hos mig, vi skulle stå för tårtan haha. Vi var inte så bra på den fronten, det bakades en brownie tårta.



Jag och födelsedagsbarnet



Vi samlades I leos hus en timma innan för att förberda allt.



Och det shottades... Alltid röda glas på amerikanska fester ;)



In i limon begav vi oss för att åka mot San francisco och äta



Me and katharina are having fun



Kiss



More drinks.. Vi sjäng denna såången om och om igen, emelie var helt såld!
http://www.youtube.com/watch?v=DwZVZ5qZnoA



Vi kom till resturangen sent och fick vänta ett bra tag på bordet men det var värt allt. Älskar resturangen de lagade maten framför dig och det var en Show!



Imponerande, det riktigt snabbt



Sen skulle vi shotta, någon varm Asian-shot med öl.



Ner och . .  .



Såhär gott var det... Länge sen jag drack öl, beskt!



Tillbaka till huset och fest och dans. Emelie stoppade om mig?

Nu har min värdunge skaffat Facebook, jag får kanske snart ge mig. Envisas med min blogg när facebook gör likadant fast kanske till och med bättre.

Nä nu klarar jag inte energin längre, uppdaterar snart igen (A)


Kommentarer
Postat av: Shirley

Skönt att höra att du äntligen är frisk!?

Nästan så man tycker om din värdunge mer för den har facebook!! =P



Men pallra dig tillbaka snart då innan jag glömmer bort hur man gör alla goda drinkar ;D Och förresten när ska vi flytta till London? =D



Love you darling!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback