6 månader !!!

Nu var det väldigt länge sen jag skrev och ska inte gå in på detaljer så ska ta allt lite snabbt. (försöka)

Förra veckan störtade ett plan ner här och tre personer dog, det var tjock dimma varje morgon vilket slutade i toppenväder. Flög in i två hus och slog ut strömmen i staden.
Emelie fyllde 21 år på kvällen så vi var ute och åt men eftersom att de bara hade haft ström i ca 1 timma så hade det bara 3 maträtter att välja på istället för 200!! Vi var löjligt mycket uppklädda vilket var kul! Underbar kväll.

Jag har börjat åka inlines här då Robert hade ett par som han inte använder, snor även hans cykel, data och skateboard ;)

Nu är det bara 5 veckor kvar tills Mamma och Linda kommer ner hit!

På Lördagen var vi ute och festade i en bar i Palo alto. De ville slänga ut mig eftresom jag inte är 21, men lyckades hålla mig undan vakterna. Man kunde rida på en ko där, ska göra det nästa gång :D





Ita från mexico och världens vimsigaste tjej från vietnam. ASgoa



Emelie och Marie ( från Kalmar, vi ska ta och festa tillsammans så fort jag kommer hem sen, Marie åker hem nästa månad)

På Söndagen åkte jag och Ita till San francisco, första gången på 2 månade jag var där, det regnade men samtidigt helt underbart. Vi hade roligt, jag shoppade for mycket. 

 

man får alldelles för mycket mat i USA, en burrito ENORMOUS!!! Vi bestämde oss för att dela på en, och ändå blev det över.

Haft en fullspäckad vecka, springer som en dåre fram och tillbaka. Jag och emelie låg i min trädgård och utökade våran USA lista. Nu måste vi sätta igång ifall vi ska hinna allt!
Har även varit på Yoga, har jobbat extra lite denna vecka. Kollat mycket OS. Måste sluta säga Fuck och shit.
Har varit på min tråkiga engelska lektion tror jag e klar nästa vecka, äntligen!

Idag e det Katharinas födelsedag så vi ska ut och äta igen, ska förmodligen ut och dansa imorgon, och sen har jag Aupair meeting i helgen. Annars ska jag och Emelie ha svensk helg.



Jag fick en lyckokaka av Ita. Har aldrig haft en sån.



Kanske stämmer. Tror på mig själv iaf.

Min värdmamma åker iväg nästa vecka och är borta i 2 veckor! Får se hur det går, ser iaf inte fram emot det.

För övrigt, Jag trivs väldigt bra just nu, och vill aldrig åka härifrån men har insett att detta går inte göra bra två ggr så ska hem och fortsätta med mitt egna liv. Vad det nu innebär. Men det är inte i USA iaf.

Nu ska jag Njuta av de sista 6 månader jag har kvar! See ya ;)

Kommentarer
Postat av: Katarina

saknar dig! åker till london imon och stannar till fredag, ska bli underbart! take care

2010-02-28 @ 13:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback