Allt rullar pa

Allt rullar pa bra har, trivs sa himla bra, men var inte radda jag ska inte stanna i detta land. Sverige ar trots allt ,mycket battre.

Jag har gatt mycket pa bio med mina vanner det har dagarna, inte for att det finns nagot bra att se, utan baar for att hitta pa nagot!


Biosalongen ar enorm, Redwood City ar kand for den, de har mellan 20-40 salonger i en stor byggnad! Jag har kollat pa Love Happens vilket jag inet rekomenderar astrakig och sen Surrogates, vilket inte var bra heller sa nu vet ni:P




I helgen var jag pa Cultural Cares Au pair mote, det ar den andra Au pair organisationen. Det hade en skattjakt som vi deltog i, jag och Emelie ville mer shoppa men Silija var jatte tavlingsinriktad och gjorde allt.
Bakom oss pa bilden da vi ater satt ett jatte gulligt par fran chicago, som vi satt och pratde med. Damen fragade om jag var en prinsesa haha!

Jag var utan GPS i tre dagar, varsta mardrommen! Jag hade rakat lasa in den i familjens andra bil.. Men jag klarade mig forvanadsvart!

Vardfamiljen ska troligen aka utomlands i var och da kan min familj fran Sverige komma och bo har! :D Langtar tills dess. Vi har spenderat massa dagra i halloween affarerna har. Helt sjukt hur allvarkligt de tar det har. Det ar storre an Julen i Sverige. Jag har borkjat att kolla ut lite drakter, draktern aman kan kopa har ar typ alla askorta och sexiga. Vi far se vad det blir. Man far testa alla med sa det ar de vi gjort, manga skratt!






 
Jag vet att manga vill vet hur det ser ut, sa jag tog lite bilder pa mitt lilla hus. Inte sa jatte stort och det var svart att fota. Menjag trivs att va dar. Skont efter en hel dag pa jobbet att bara kunna ga ut och vara ensam, inna man ska sova.

I Tisdags Akte mamman till Japan, en limo kom och hamta upp henne :O  sa vi har varit sjalva har. Det har gatt mycket battre an vad jag trodde, visst har jag problem att fa upp den lilla tjejen pa morgonen, men det ska forhoppningsvis ga battre och battre.

Jag tycker fortfarande att maten ar konstig har, pa allt star det fat free men vet inet om man kan tro pa det, hur gar det till med fat free mjolk som smakar fetare an den vi har i Sverige?

Jag har ringt och prata med Olivia, kan inte fatta att hon drog till Tyskland nu i lordags och ska stanna dar pa obestamd tid, kanske mer an ett ar! Saknar...


Detta ar var hund. Korsning mellan Dalmatin och Pittbull. Jatte harlig men hon ar typ dov och sen tror de hon har nagon sjukdom da hon har svart att fasta blicken.

Vardfamiljen bestamde sig for att gora en video och sen skicka den till Mamman. Sa vi skrapade ner hela huset och sen tog pappan pa sig en klanning, kille porr surfade och vi kletade ner tjejen med choklad haha.

Jag ar fortfaranade inte bestamt mig med det har med korkort. En tjej berattade att hon inte hade stannat vid ett stopp tecken och da hade polisen tagit handkrok pa henne och nu ska hon till domstol.

Det ar manga Au pairer som byter familj eller vill aka hem.. Eller att familjen ar missnojd med Au pairen och vill skicka hem den. Jag pratade lite med min familj om det och de sa att et var jatte nojda och igar sa det till och med att jag kan ju alltid forlanga mitt ar om jag vill :D

Jag har varit pa bibblan lite mer nu och man kan hyra filmer dar gratis! Sen har de riktigt bra bocker och alskar verkligen den gamla kanslan man far nar man kommer in.

Jag och Robert kopte gasballonger och pratade, har aldrig gjort det sa javla kul det var!!

Pappan i familjen ar gammal amerikansk fotbollsspelare sa vi har kollat pa fotboll varje kvall. Kan inte fatta att de betalar mig for att se pa det!

I lordags var jag och Anja pa Stanford Football Game. Typ 40000 manniksor! Och detta ar lokal mach med College. De spelade mot Washington.



De hade intag, varan maskot var en stor gris haha. Vi var roda och de andra var lila.


 Vi satt har de forsta 15 min, haha mitt i fiendernas naste som en sa! Jag vagade knappt skrika sa vi gick och satte oss pa andra sidan! Konstigt att vi hade fatt platser dar, da ingen anan hade det.



Matchen var jatte bra. Kommer lugnt att kolla igen..

Igar var det AuPairCare Mote pa en farm, med saklart Halloween Tema.


Vi gjorde pumpor, akte tag och gick in i spokhus :P

Sen skulle vi kolla pa fotboll i Santa Cruz, Matt ar nu rankad tredje basta fotbollsspelaren i Landet! Alskar att kolla pa. och det var manga College manniksor dar fran USSC, sa jag hangde lite med dem!



Men nu ska jag ga och gora nagot vettigt!
Puss och kram eller som Sanna E och alla andra har i USA Sager XOXO

Kommentarer
Postat av: Emilia

JAG SAKNAR DIG, men skönt att du har det bra :) Keep on updating ;) <3

Postat av: Emelie

Hej SANNA! :D

Vilka fina bilder & hur kul som helst att läsa om allting! =) NU har jag fixat färfigt med bloggen, för den här gången =) La till dig som länk också, hoppas det gick bra :)

ha det nu så bra i staterna!

puss!

ps. nu har jag skickat iväg intresseanm till sts, TACK, och jag menar verkligen TACK! blev verkligen jätteglad för den lilla "pushen" var precis vad jag behövde! :)

2009-09-28 @ 23:10:39
URL: http://emeliedell.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej sanna :) Du verkar ha det underbart! Känns bra att du trivs. hur gick det för lilltjejen på gympa uttagningen? kom hon med? Om två veckor lyfter mitt plan till indien där jag ska spendera 3 veckor, hur härligt som helst!! ha det fortsatt bra, saknar dig! xoxo

2009-10-07 @ 15:29:29
Postat av: Oscar

Det glädjer mig att det funkar bra för dig i staterna :D Bra med bilder! Vi får höras på skype nån dag! Ha det!

2009-10-12 @ 18:38:04
URL: http://viavallerozzi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback