Thanksgiving

Barnens Mormor och Morfor andlände förra veckan på onsdagen. Joni och Jeff varnade mig innan att de skulle ta över hela huset, och de gjorde de rent ut sagt. Jag har typ haft semester sedan de kom. De ar världens gulligaste. Jag och mormorn har kommit varandra jätte nära. I måndags var vi på stanford shoppincenter och shoppade, dagen efter drog vi till Gilroy, en timma härifrån och shoppade, det ar ett jätte stort outlet, nu får det snart vara slutshoppat jag kommer aldrig att få hem allt.
Morfarn är också jätte go han har gjort pannkokor till mig varje morgon, för att jag sa att jag gillade dem haha.

Jag har lärt mig att göra åäö på datorerna här. Äntligen, lättare att förstå vad jag skriver. Alla mina vänner har varit borta denna veckan som tur är så kommer emelie hem idag och vi ska umgås. Är lite trött på att hänga med familjen. Igår var det Thanksgiving. Min första. Och det kändes som jul, hade en stark julkänsla hela dagen, den som man har när man är liten och väntar på något gått. Underbart, trodde aldrig att jag skulle få känna så igen. Vi hade en traditionell thanksgiving med Turkey. 

 

Senare åkte vi till kusinerna och hade efterätt.



Detta är min värdfamilj, har helt glömt bort att visa dem. Otroligt gulliga och jordnära människor.

 I was happy..


Thanksgiving är deras största holiday större än Julafton, eftersom att alla firar den. Kan inte fatta att det redan är december nästa vecka.. Vi har redan börjat att dekorera. Och man hittar stora snögubbar utomhus. Vädret är konstigt, igår var det 26 grader ute, jag höll på att dö och idag bara 15 .



Föressten det blir ingen Montana utan vi ska åka till Disneyland i Jul och över nyår istället :D Ser fram emot det!


Linda till vänster.
Igår var det rugby i Kalmar och Sis ställde upp för andra gången, hörde att du drog ner dem Linda, var orolig om du skulle få spela eller inte pga av blåtiran. Saknar dig så mycket....

Nä nu ska jag fortsätta att leva mitt amerikanska liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback