Japan

Nu har mamman Varit i Japan i snart Tva veckor, och kommer antligen hem idag. Det har gatt jatte bra. Jag har gatt annu mer pa bio nu, Sett bland annat A christmas Carol, som var hur bra som helst, har nog sett alla variationer av den. Den ar hemsk och bra pa samma gang.
Jag och Emelie hade sleepover forra helgen, skont att komma ifran familjen lite. Men bada avr jatte trotta och somnade i soffan, haha valdigt lyckat!
Nar jag kom hem sen, haffade mamman mig och visade att hon hade storshoppat klader, hon sa att min shoppingfeber smittar av sig. Innan jag kom shoppade hon aldrig och nu vill hon ha en hel ny garderob (haha woups). Pappan baar skakade pa huvudet. Men ar dte nagot vi tjejer alskar sa ar det SKOR!!! Robert drar skamt om mina skor hela tiden. Jag forsoker forklara for han att alla tjejer gillar skor.

Pappan (jeff) sager hela tiden att han inte bryr sig om bilen jag kor, men anda chatar han hela tiden om hur manga Miles jag har lagt pa den. Han namner det hela tiden, men man kan ju inte komma nagonstans ifall man inte har bil i detta landet och alal mina vanner bor i en annan stad. Tar han ifran mig bilen vet jag inte vad jag gor.

Han fragade ocksa vad jag hade for framtidsplaner och om jag kunde tanka mig att forlanga ett ar till, jag sa att jag skulel tanka pa det. Men arligt, klarar jag det? Ett ar till, har? Kanner att jag vill komma hem och ga vidare i livet. Men jag far se, behover inte bestamma mig an pa ett tag.

Pa onsdagen var det Veterans Holiday, en dag att hedra alla soldater som varit och ar i krig. Sa da hade jag och Jordan hela dagen for oss sjalva. Sa da tog vi en roadtrip till Monterey som ligger tva timmar harifran, var lite nervos att ge mig ivag sjalv sa langt, men det gick jatte bra.


Vi sag Sjohastar. Jordan sprang igenom allt pa typ fem min, sa han inte se allt.


Bra bilder blev det i alla fall.



Hajar i jatte akvarium, och stim i glaskulor ovanfor huvudet :O



Nemo och doris, mina favoriter.



De hade pingviner och uttrar.



Jag och Jordan i en Lifesize Snacka.

Har spelat mycket Julmusik, Ser verkligen fram emot julen. Men har aven lyssnat massor pa Magnus Uggla, kanns sa svenskt, nu blir val Erna glad som har chatat i flera ar om att jag ar varsta fanet av honom, bara for att min slakt ar. Men hans latar handlar om alla steg man tar i livet, du kan alltid relatera till nagon.

Fredagen den 13 var vi ute och at, tror att vi brakade hela kvallen. Alla rok ihop... Men nu i helgen jobbade jag alal dagarna, var pa fodelsedagsfest bade pa lordagen och sondagen, vilket ar langtrakigt men hittade en pappa som blev valdigt intresserad av att skaffa en egen Au Pair, sa han skulle hora av sig.
Pa lordagen var Jag Julia, Katharina och emelie pa stanford College Party.



Pa sondagen akte jag pa inflensan som alla har haft har. Och ar frisk som forst idag. Igar kom Deras morforaldrar hit, jatte snalla manniskor som gor allt. Jag har fatt massa ledigt nu. Och de aker inte hem forens den forsta december.

5 Veckor till jul BTW . Thanksgiving nasta vecka.



Kommentarer
Postat av: Erna

Haha, åh! Jag tycker om dig fastän att du avgudar Magnus Uggla d: Ha det fortsatt fint. PUSS!

2009-11-20 @ 21:59:06
Postat av: Katarina

Hej vännen! det var länge sedan, men du verkar fortfarande ha det bra, härligt! Jag har varit hemma i två veckor nu efter min indienresa, allt äår som vanligt igen. Det är dock rugby ikväll, man blir involverad i det där när man har pojkvän i kåren.. :P Men jag hade inte tänkt att gå. saknar dig! take care lingon beer!

2009-11-26 @ 11:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback