Stressa

Denna vecka har varit jätte stressig. Känns som att jag ränner runt på stan hela tiden. Så mycket att göra och så lite tid. Måste ju umgås med alla innan jag åker! JAG ÅKER På MÅNDAG! AHHHHH JAG FATTAR INGET!!! Och nej jag är faktiskt inte alls nervös (A)
Jag packar och packar och packar, vill inte ta med mig två resväskor men nu börjar det bli tajt här:P

Jag har ju inte med mig mycket lätta saker utan få tunga... En resväska får max väga 23 kg. Omöjligt!
Ikväll blir det en liten avskedsfest för de närmsta. Kommer att bli kulm jag har många överraskningar till dem. Älskar sånt!

Har nattbadat massa denna vecka och festat en sista gång med er.. 

(bild snodd från Emila (A)) Olivia, Johanna och Sanna(de andra var badkrukor!)
 
 

Men nu ska jag fortsätta skriva ett stort projekt som man måste ha gjort till utbildningsprogrammet i New York. Började nu! Minst åtta sidor ska den vara haha. Om familjen, om Kalmar och svenska traditioner (Y)








Kommentarer
Postat av: Emilia

Ikväll blir det skoooj :D

Postat av: Annie

Taggar för att du ska få en toppen kväll att alltid minnas! :) <3 Kommer sakna dig!

2009-08-14 @ 16:56:29
URL: http://anniesnoberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

Vi pepppppppppar för kvällen :D:D

2009-08-14 @ 18:24:28
Postat av: Emilia

Älskar dig med, bästa! Men vi syns snart igen förhoppningsvis :D hihi "it's goood" <3

2009-08-16 @ 00:41:50
URL: http://emilia-n.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hej! Jag vet precis hur du kanner, jag hade panik med min packing, men det loste sig tillslut och det gor det sakrt for dig ocksa :) Hoppas du far det bra och blir emottagen lika bra som jag blev har i Australien. Ser fram emot att lasa vad du har for dig :)

Trevlig resa!

xoxo

2009-08-16 @ 04:42:40
Postat av: emmie

Jag hade superkul i fredags, hoppas du också är nöjd =) jag ska följa din resa här på bloggen så jag hoppas du skriver flitigt <3

2009-08-16 @ 14:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback