Sommar 2009

Nu kan man säga att sommaren i Sverige är slut. Den har varit riktigt bra, lite för mycket jobb kanske och för lite sol. Men bortsett från det; GREAT!



Sommar <3




Har två veckor kvar i Sverige nu, har lovat att skriva korta sammanfattningar på det jag gör, inga långa inlägg.

För er som inte vet så åker jag som Au Pair den 17 Augusti till San Fransisco. Först är det förberedelsekurs i New York de första tre dagarna där man lär sig om typ barnsäkerhet och annat viktigt man bör kunna. Sen den 20 augusti anländer jag i Redwood City, CA. Där jag ska ta hand om två barn, en kille på 12 år och en liten tjej på fem år. Familjen består även av två föräldrar som är helt underbara!
Fadern är egen företagare och jobbar hemma och Modern jobbar på apple.
De har byggt ett litet hus åt mig med egen duch, toalett, telefonlinje och data precis utanför deras, och de har även köpt en bil till mig som jag får andvända.
Jag kommer att ha rätt mycket fritid så kommer antagligen att plugga lite på Collage.



Kommentarer
Postat av: Oscar

Och jag kommer kommentera, Allt. :p

2009-08-05 @ 21:14:37
Postat av: Erna

Jag också! men vi måste maila också (så vi kan skvallra utan att oscar kan läsa det) d:

2009-08-07 @ 17:30:09
Postat av: Ivarsson;)

Fint att höra att du haft en bra sommar!

Och jag tror att du kommer ha det hur bra som helst,funderar faktisk på att göra samma sak sen efter skolan:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback