Sista dagen

Blev precis färdig med allt, packningen tog evigheter. Jag ville ju bara ha med mig en resväska, så jag och mamma höll på att fixa och trixa i timmar tills vi gav upp och tog en till. Man får ha med sig 2x23kg plus 5kg handbage, vilket är väldigt mycket. jag tog med mig typ 28 kg :P

Tack alla för i fredags, var lite förfest till Vallen här hos mig i partytältet ( som någon hoppade in i senare på kvällen så att den revs ;) ) Vi körde fula bettan och roliga lekar och sen festade vi! Var den bästa festen jag varit på iaf, eller haft då ;D



Man var riktigt vacker...  



Jag vet att jag borde sova, ska upp om fyra timmar men det här var mycket roligare.
Den här sommaren slår alla andra, crazzzzy som ni sa tjejer.

                                      


Känner mig rätt mogen för att åka nu ändå. Vid den här tiden imorgon så är jag fortfarande inte framme i Ney York! Är där kvart över tolv svensk tid och 18:15 deras tid! Kommer bli en lång men rolig resa. Ska möta upp två danskar som jag ska samåka med imorgon. Vi sa att vi får ta och prata engelska med varandra, för jag fattar inet vad de säger. Jag som ändå har avlägsen släkt där! Knappt att jag fattar skånska :P


Kommer Sakna er tre med..

Okej nog med sånt här. JAG KOMMER HA DET SÅ GRYMT KUL! FÖR JAG ÅKER TILL NEW YORK IMORGON!!! Är för pigg för att sova! Kommer ALDRIG kunna sova (Y)

Ska försöka att vara aktiv på bloggen men det är svårt. Vet inet hur mycket tid jag kommer att ha heller. Men nästa gång vi hörs är jag DÄR

Härligt att ni redan nu följer min blogg! Vi hörs snart igen puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha vem var idioten som hoppade in i partytältet?? (a)

Postat av: Charles

Uhuuhuuh tack för en rolig fest själv =P My little Ugly Betty! Haha ;D



Nu är du antagligen framme.. för längesen och du nästa gång jag jobbar ska jag handla webcam m en inbyggd mic =D o sen skaffa Skype! Vi ses då =) Puss <3

2009-08-20 @ 23:39:36
URL: http://shirleyl.blogg.se/
Postat av: Karlsborg

HEJ. Hoppas resan gick bra och att du får det trevligt .. va rädd om dig vi kommer följa dig här på din blogg.. Kram Kram Mats o Lotta

2009-08-21 @ 19:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback