Amerikanska Ambassaden

Två på natten i Torsdags bilade Jag, Shirley, Linda, Johanna och Frida upp till Stockholm. Det var rätt jobbigt att köra och djuren ville inte hålla sig i skogen...
Det var skit lång kö utanför ambassaden som liknade ett stort fängelse, vi fick vänta en och en halv timme innan jag kom in. Tur att solen sken ;)



Man fick inte ha med sig några saker eller människor in. Så shirley fick vänta utanför med alla mina värdesaker. Där inne var det ytterligare en lång kö, och det var ingen turordning. Utan den "förhöraren" som jobbade stabbast fick nya namn att ropa upp och hade man tur kunde man få vänta tio min. Jag fick vänta en och en halv timma, men jag hittade en jag kunde fördriva tiden med :P
Själva "förhöret" tog två minuter, typ två små frågor och sen fingeravtryck, sen fick jag gå hem. Fattar inte att dem tvingar en dit för det.

Sen blev det shopping! Jag hittade inget men åt god mat. Shirley och jag tyckte vi hade hittat en riktigt bra parkeringsplats precis utanför NK, men den hade ju sitt pris fick vi veta när vi åkte därifrån (A)

På hemvägen var det Förfest för Rix FM i bilen! Riktigt Gutt ;)



Syster, Frida, Johanna




Kommentarer
Postat av: Matto

Vad var det för förhör? Låter ju spännande! Puss Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback